09 stycznia, 2017

PAZURRRRKOWO | PROŚBA



Hej dziewczyny! Są ze mną jakieś pazurromaniaczki? Dzisiaj przychodzę do Was z małą prośbą ;) O co chodzi? Zapraszam do dalszej części posta.



Otóż mianowicie już tłumaczę... Od dłuższego czasu wgłębiam się w tematykę stylizacji paznokci. Już za mną pierwsze kursy budowania paznokci żelowych, ale wciąż mi mało i pragnę dalej poszerzać swoją wiedzę w tym temacie ;) Jakiś czas temu została mi polecona szkoła stylizacji paznokci dość niekonwencjonalna, bo wykłady są prowadzone przez internet. Nie ukrywam, że zainteresował mnie ten temat i dosyć poważnie zastanawiałam się nad wykupieniem jakiegoś kursu. Szkoła ta jednak od jakiegoś czasu prowadzi konkurs w którym do wygrania jest jeden właśnie kurs. Nie ukrywam, że zacieram rączki, ale właśnie potrzebna mi Wasza pomoc... Konkurs odbywa się na platformie FB i do pierwszej tury zaliczą się osoby o największej ilości polubien zdjęcia konkursowego. Konkurs trwa do środy do 18:59, więc jest jeszcze troszkę czasu. Stąd moja prośba... Pod spodem podam linka bezpośrednio do mojego zdjęcia konkursowego i jedyne co musicie zrobić to je polubić ze swojego konta FB. Oczywiście chętnie się zrewanżuję obserwacją lub polubieniem Fanpage-a ;) Napiszcie mi tylko w komentarzu ;)

Link do zdjęcia konkursowego :)


Z góry bardzo Wam dziękuję za wsparcie :)

Buziaki 

Julka

4 komentarze:

  1. Przejrzałam Twojego bloga i jest świetny! Zapraszam także do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Never seen those pic before, it looks really cute and girly! They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń

Z ogromną przyjemnością czytam Wasze komentarze! Dziękuję za każdy jeden, ponieważ są moją motywacją do dalszej pracy. Komentarze zawierające aktywne linki będą na bieżąco usuwane. Szanujmy swoją pracę!
~~~
With great pleasure I read your comments! Thank you for every one, because they are my motivation to continue my work . Comments containing the active links will be removed on a regular basis. Respect our work!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...